ΟΣΦΠ-ΠΑΟ 66-51(27-36)

ΟΣΦΠ-ΠΑΟ  66-51(27-36)

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Εξέλιξη στης οικογένειας Μπούρα στο Αρφαρά Μεσσηνίας 2011 *

Εξέλιξη στης οικογένειας Μπούρα στο Αρφαρά Μεσσηνίας 2011 :
~ Για την Ιστορία του όμορφου χωριού μας Αρφαρά - Καλαμάτας - Μεσσηνίας !

** * ΑΡΦΡΦΑΡΑ μιά άλλη άποψη από τον Άγιο Κωνσταντίνο 18/02/2011 :
** http://www.youtube.com/watch?v=dylKU1cFbFY ,



** Για την μεγαλύτερη σε μέλη οικογένεια των Αρφαρών Μεσσηνίας ΜΠΟΥΡΑ :
~** ΟΝΟΜΑΣΙΑ της οικογένειας ΜΠΟΥΡΑ .-
Από πού προήλθε το όνομα της οικογένειας Μπούρα? Ο απλός άνθρωπος , που τα περασμένα χρόνια γνωρίζει τα του τόπου του και του Έθνους του από πάππον προς πάππον , με τις προφορικές παραδόσεις , κι ΄ αυτές έχει για «ιστορία» του τόπου του και δεν ενδιαφέρεται για λεπτομέρειες κι΄ ακρίβειες.- Αφήνει την ασχολία αυτή στους περισσότερο « διαβασμένους » .- Μια είναι η ουσία , που τον απασχολεί και τον βάνει σε σκέψη και του διεγείρει συναισθήματα :
Το επίθετο ΜΠΟΥΡΑΣ , συγκρατεί πρώτα απ΄ όλα στην μνήμη του και το παραδίνει στους επιγόνους του , και απογόνους του , γιατί αυτό αποτελεί την μόνη και πλήρη αλήθειας της οικογένειας των Μπουραίων ανά την Ελλάδα.-
Κοντά στο Λιοντάρι της Αρκαδίας της επαρχίας Φαλαισίας , υπάρχει χωριό με το όνομα Μπούρα.-Πέντε χιλιόμετρα πιο ψηλά υπάρχει και το γυναικείο Μοναστήρι της Παναγίας της Μεγαλομάτας , του ΜΠΟΥΡΑ (Ι. Μ. ΜΠΟΥΡΑ- Αρκαδίας) , που η ιστορία του ξεκινά σίγουρα πρίν από το 1700μ. χ. με καταγραφέντα ιστορικά στοιχεία .-
Η μεγαλύτερη εκδοχή είναι , η ιστορία του χωριού Μπούρα και της ομώνυμης Ιεράς Μονής , να ξεκινά το 1143 μ .χ - 1180 μ. χ. , επί της εποχής του Μανουήλ του Κομνηνού.- Μπορούμε λοιπόν να πούμε και πως η παρουσία του μοναστηριού της κοίμησης της Θεοτόκου , Μπουρα , ότι ξεκινάει τον 11ον και 12ον μ . χ. αιώνα.-
Η ονομασία του χωριού Μπούρα και της οικογένειας Μπούρα , προέρχονται από την Τούρκικη λέξη ¨μπούρα ¨΄ , που σημαίνει στα τούρκικα { « γενναίο » , παλικάρι, ανδρείο, λεβέντης} .- Τούτο το βλέπουμε και στον Αλή Πασά των Ιωαννίνων , που όταν ήθελε να επαινέσει την ανδρεία του Οδυσσέα Ανδρούτσου , του Θανάση Βάγια και άλλων , τους φώναζε « ορέ μπούρα Οδυσσέα » , « ορέ Θανάση Βάγια μπούρα » κ.τ.λ. .- Δεν αποκλείεται όμως η ονομασία «Μπούρα»να προέρχεται από το όνομα κάποιου τιμαρίου , που ο τιμαριούχος του , να λεγότανε Μπούρας , και να έβαλε και στο χωριό της Αρκαδίας , αλλά και στην οικογένεια , το επίθετο ΜΠΟΥΡΑ .-
~ Στην εποχή των Κομνηνών , πολλές Βυζαντινές οικογένειες , έφυγαν από την Κωνσταντινούπολη και εγκαταστάθηκαν στην Πελοπόννησο Αρκαδία , Κλόγκοβα , ίσως και γιατί όχι και στο Άνω Αρφαρά , καθώς και σε άλλα μέρη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας .- Σε αυτές τις οικογένειες , δόθηκαν Τιμάρια , « πρόνοιες » , δηλαδή εκτάσεις γης για καλλιέργεια και εκμετάλλευση.- όσοι είχαν πάρει αυτά τα τιμάρια, έδωσαν και τα ονόματά τους σε χωριά και περιοχές .-Όπως τιμάριο του Μελιγαλά , του Βουτσαρά, του Λεοντάρη ,του Γεωργίτση, του Μπούρα , του Γκλόγκοβα , του Αρφαρά κ . π. α. .-
~ Η οικογένεια Μπούρα , ίσως να μετοίκησε στην Γκλόγκοβα και στην συνέχεια στο Άνω Αρφαρά , κοντά στον γενάρχη Αρφαρά , που είχε προηγηθεί του ερχομού σε αυτή την περιοχή , από το χωριό Μπούρα της Φαλαισίας -Αρκαδίας , περί το 1700μ. χ. σαν βοσκός , κτηνοτρόφος , για τα κοπάδια τους , ή ίσως αναγκασθείς να μετοικήσει εκδιωκόμενος από κάποιο διαδραματισθέν επεισόδιο .-
Καθόλου όμως απίθανο , η ονομασία Μπούρα να είναι Αρβανίτικη και να οφείλεται σε κάποιο διάσιμο αμαρτωλό της Αρκαδίας Πέτρο Μπούα , εγγονό του ομώνυμου φυλάρχου-αρχηγού Μπούα του Χωλού , που αναφέρεται και Μπούρας , από τους πρώτους Αρβανίτες που ήρθαν περί το 1348 μ. χ. στην Πελοπόννησο και χρησιμοποιήθηκαν από τον Δεσπότη του Μυστρά , Μανουήλ Κατακουζινού για να δημιουργήσουν - αποτελέσουν τη φρουρά των συνόρων της υπαίθρου.- Η μετάκληση αυτή , αναφέρει ιστορικά , ο Μανουήλ Παλαιολόγος , έγινε χωρίς εγγυήσεις , αλλά με μια υπόσχεση λόγου .- Αυτοί βέβαια οι Αρβανίτες , δεν έχουν καμιά σχέση με τους σημερινούς Αλβανούς ( Αρναούτες , Τελχίνες ) , που κατέστρεψαν την Πελοπόννησο το 1770 μ. χ .- Sns Arfara - Messinias, 2008.-

~** Όταν πέφτει το σκοτάδι στ΄Αρφαρά Μεσσηνίας 2011 και βλέποντας τον ορίζοντα προς την Ι.Μ. Βουρκάνου ! : http://www.youtube.com/watch?v=2jGDZ7QXlWQ ,



** Η εξέλιξη της οικογένειας ΜΠΟΥΡΑ από το 1830 , όπως την παρουσιάζει γράφοντας στο υπάριθμ. 234 Φύλο , 'ετος 44ον , Οκτωβρίου- Δεκεμβρίου 2010 , ο συμπατριώτης μας Αντιπρόεδρος Αρείου Πάγου κ. Θεόδωρος Δημ. Λαφαζάνος :
~ " Όταν άρχισε η οργάνωση του Ελληνικού Κράτους , μετά την Τουρκοκρατία , ο Επίτροπος Πελοποννήσου Ανδρέας Μεταξάς , ζήτησε από τους κατοίκους κάθε χωριού να αναφέρουν πως είναι η κατάσταση από πλευράς ληστειών και κλοπών , προκειμένου να αποκατασταθεί η έννομη τάξη .-
Του απάντησαν , την 18ην Αυγούστου του 1830 με έγγραφο που το υπέγραφαν 72 Αρφαραίοι κάτοικοι , σε πληθυσμό 465 κατοίκων κείνη την εποχή .-
Μεγαλύτερη οικογένεια τότε , όπως και για σήμερα ήταν και είναι της οικογένειας των Μπουραίων , γι΄αυτό και βλέπουμε ότι το έγγραφο του 1830 μ.χ. , υπογράφουν δέκα (10) Μπουραίοι .-
Από το γεννεολογικό δένδρο που έχει συντάξει , ο αέίμνηστος δάσκαλος Νικόλαος Αλέξανδρου Μπούρας , προκύπτει ότι την εποχή εκείνη , πρέπει να υπήρχαν άλλοι 7 έως 10 Μπουραίοι .- Λέω πρέπει να υπήρχαν διότι τα ονοματά τους προκύπτουν από το γενεολογικό δένδρο , αλλά δεν γνωρίζουμε , αν την ημέρα εκείνη δε ζούσαν ή και έλλειπαν από το χωριό ή ήταν άρρωστοι και γι΄αυτό δεν υπάρχει η υπογραφή τους .-
Θα προσθέσω ,συνεχίζει να γράφει ο αγαπητός φίλος και άνθρωπος Θόδωρος Λαφαζάνος , πρώτα μερικά γενικά στοιχεία για την οικογένεια των Μπουραίων .-
Ο πρώτος γνωστός Μπούρας ήταν ο Κωνσταντίνος ο οποίος γεννήθηκε (ή κατ΄ άλλη άποψη πέθανε ) το 1704 .- Αυτός είχε τρείς γιούς : Το Γιάννη του οποίου δεν γνωρίζουμε απογόνους , το Δημήτρη , ο γιός του οποίου Αθανάσιος άλλαξε το επώνυμό του σε Κάρτσωνας , και τον Νικόλαο , γεννάρχη όλων των γνωστών Μπουραίων για το χωριό Αρφαρά .-
Ο Νικόλαος είχε δύο γιούς τον Κωνσταντίνο και τον Γεώργιο , τους οποίους αποκαλούσαν Μπουροκώστα και Μπουρόγιωργα .-
Ο πρώτος , είχε γιό τον Αναγνώστη , γεννάρχη των Μπουραναγνωστών .-
Ο δεύτερος , είχε γιούς τους Δημήτρη ( πατέρας του πρώτου Λαφαζάνου ), το Γιάννη (προεστό) , τον Ηλία , Παναγιώτη & Θανάση .- Ορισμένοι απ΄αυτούς ή και παιδιά τους , έχουν υπογράψει το έγγραφο του 1830 .-
Τα ονόματα των δέκα (10) Μπουραίων είναι :
1,- Γιάννης Μπούρας , 2.- Παπα-Γιώργης , 3.- Κωστάκης Μπούρας , 4.- Γιάννης Μπουρόπουλος , 5.- Σταύρος Μπουρόπουλος , 6.- Γιάννης του Αναγνώστη , 7 .- Νικήτας του Αναγνώστη , 8.- Γιώργος Μπούρας , 9.- Βασίλης Μπούρας και 10.- Θανάσης Μπούρας .- "

~* Γιάννης Μπούρας : Είναι ο γιός του Μπουρόγιωργα , ο λεγόμενος "προεστός " .-
Ειχε παιδιά , τους : Πανάγο (γενάρχης των Μπουροπαναγαίων) , Αναστάση (γενάρχης των λεγόμενων Τσοτραίων) και Γιώργη (γενάρχη των λεγόμενων Προκοπαίων).-
Ο ίδιος το 1831 υπέγραψε ένα συλλυπητήριο έγγραφο για την δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια , μαζί με τον Παπα-Γιώργη Μπούρα .-
~* ΠΑΠΑ-ΓΙΩΡΓΗΣ :Υπογράφει χωρίς επώνυμο.- Όμως το 1831 στο σχετικό έγγραφο υπογράφει ως "Γεώργιος Μπούρας ιερεύς " .- Ποιός ήταν ; Με το όνομα αυτό εντοπίζονται τέσσερις 4 Μπουραίοι : Ο Γιώργης Ιωάν. Μπούρας , γιός του ποεστού .- Ο πατέρας του προεστού , δηλαδή ο Μπουρόγιωργας .- Ογιός του Ηλία Μπούρα .- Ογιός του Θανάση Μπούρα .- Ανάμεσα σε αυτούς πρέπει να αναζητήσουμε τον Παπα-Γιώργη και τον Γιώργη Μπούρα , αλλά προς το παρόν δεν έχουμε επαρκή στοιχεία .-
~* Κωστάκης Μπούρας : Είναι ο Κωσταντής Δημ. Μπούρας ή Λαφαζάνος .-
~* Γιάννης Μπουρόπουλος :
~* Σταύρος Μπουρόπουλος : Είναι αδέλφια παιδιά του Παναγιώτη , ενός από τα παιδιά του Μπουρόγιωργα .- Ο Γιάννης ονομάστηκε Σουλιμάς και είναι πρόγονος όλων των Σουλιμαίων .- Ο Σταύρος είχε γιούς τον Γιώργη και το Θανάση , των οποίων δεν γνωρίζουμε απογόνους και ίσως να μην είχαν .-
~* Γιάννης του Αναγνώστη :
~* Νικήτας του Αναγνώστη :Ειναι αδέρφια , παιδιά του Αναγνώστη , γιού του Μπουρόκωστα .- Οι απόγονοι του Αναγνώστη ονομάστηκαν Μπουραναγνωσταίοι και ειδικά του Νικήτα , Μπουρονικηταίοι .- Εγγονός του Νικήτα ήταν ο δάσκαλος Νικόλαος Αλεξίου Μπούρας .-
~* Γιώργης Μπούρας : Γι΄ αυτό ισχύουν όσα γράφονται για τον Παπα-Γιώργη πιό πάνω .-
~* Βασίλης Μπούρας : Είναι προφανώς ο Βασίλειος Γεωργ. Μπούρας (εγγονός του Ηλία Μπούρα , δηλαδή δισέγγονος του Μπουρόγιωργα) γενάρχης των λεγόμενων Μπουροβασιλαίων .- Τον έλεγαν Βασίλαρο .- Ειχε εγγονό τον Βασίλειο Παναγ. Μπούρα (πατέρα του Παγιού Μπούρα ).- Υπήρχε τότε και οΒασίλειος Ηλία Μπούρας (εγγονός του Μπουρόγιωργα ), αλλά γι΄αυτόν δεν έχουμε στοιχεία και δεν γνωρίζουμε αν είχε απογόνους .-
~* Θανάσης Μπούρας :Ειναι ένας από τους γιούς του Μπουρόγιωργα και γενάρχης των Μπουροθανασοπουλαίων , οι περισσότεροι από τους οποίους έμεναν στου Σταματινού και ορισμένοι κατέβηκαν στο Αρφαρά .- Παιδιά είχε τους : Γιάννη (Χαντζή)Μπούρα , Νικολάκη , Πανάγο και Γιώργη .-


*** Αναρτήσεις γύρο από την Ιστορία του Χωριού ΑΡΦΑΡΑ - Μεσσηνίας :
** ΟΙ IΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΑΡΦΑΡΑ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ :
1 ~** http://stamos-dynami.blogspot.com/2010/05/blog-post_26.html ,.. (4).. Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010 Από την Ιστορία του τόπου μας Δ.Δ.Αγίου Φλώρου .-
2 ~*** http://snsstamoskal.blogspot.com/2010/07/19-2010.html , .. (3).. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ,με κατοίκους εργατικούς , φιλόξενους , τίμιους και προοδευτικούς.- Δευτέρα, 19 Ιουλίου 2010 Ενημέρωση Δευτέρα , 19 Ιουλίου 2010 .-
3 ~** Τρίτη, 24 Ιουνίου 2008 ..Οι Άγιοι Θεόδωροι των Αρφαρών , (2).- http://snsstamoskal.blogspot.com/search/label/%CE%B1%CF%81%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%AC .-
4 ~** Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2008 .. Αρφαρά Άρθρο για την Ιστορία του , (1).-…http://snsstamoskal.blogspot.com/search/label/%CE%91%CE%A1%CE%A6%CE%91%CE%A1%CE%91 .-
5 ~** Σάββατο, 27 Ιουνίου 2009 , … ΑΓΙΟΣ ΦΛΩΡΟΣ - ΑΡΦΑΡΩΝ .. (5)…, http://snsstamoskal.blogspot.com/search/label/%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%A3%20%CE%A6%CE%9B%CE%A9%CE%A1%CE%9F%CE%A3%20%CE%91%CE%A1%CE%A6%CE%91%CE%A1%CE%A9%CE%9D., ..-
6 ~** Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2008 , … ΑΡΦΑΡΑ η ιστορία μας (2) ,…. (6)…. http://snsstamoskal.blogspot.com/search/label/%CE%A4%CE%9F%20%CE%91%CE%A1%CE%A6%CE%91%CE%A1%CE%91.-%2001%20sns , .-
7 ~** Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2008 , .. φωτογραφίες , ΑΠΌ ΤΟ Αρφαρά Ν. Μεσσηνίας : ..(7)…. , http://snsstamoskal.blogspot.com/search/label/%CE%A6%CE%A9%CE%A4%CE%9F%20%CE%91%CF%81%CF%81%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%AC%202008.-%20sns ,,, .-
8 ~** Σελίδες για το Χωριό μας ΑΡΦΑΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ : Ο αξέχαστος ιερέας και δάσκαλος Παπά- Γιάννης 2010, : Δείτε το βίντεο !:
*** http://www.youtube.com/watch?v=Zxj87vLZ37U ,
~** http://facebook.com/group.php?gid=26476774455 , Arfara Messinias .-
** http://www.youtube.com/watch?v=aBZZXp_6APk ,
***3:16 Προσθήκη σε Προστέθηκε στην ουρά ΚΑΣΤΡΟ ΠΗΔΗΜΑΤΟΣ 3.mpg..mpgαπό jmoutsoulas2009191 προβολές ? , ????; Αποσύρθει ...
*** 8:06 Προσθήκη σε Προστέθηκε στην ουρά BEΛΑΝΙΔΙΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 2.mpgαπό jmoutsoulas2009235 προβολές .-Ένα όμορφο Βίντεο .-
9.- ** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2010/12/h-i%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%8D-%CE%B2-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%81%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%AC.html , H Iστορία ενός χωριού Β΄ συνέχεια Αρφαρά -Μεσσηνίας Δεκέμβριος 2010 ( Τρίτη 14/12/2010 snsarfara –messinias – stamos01 ).-
10.- http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2010/12/15122010.html , Ιστορία ενός χωριού ...Αρφαρά -Μεσσηνίας ...Γ΄συνέχεια Τετάρτη 15/12/2010 .-
11 .- http://snsstamoskal.blogspot.com/2010/12/o%CE%B4%CE%BF%CE%B9%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%AF%CF%84%CE%B7-14-12-2010.html , Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΦΑΡΑ και Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010 Οδοιπορικό σήμερα Τρίτη 14-12-2010 .-
12.- ~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2010/12/2010.html , Η Ιστορία ενός χωριού , ΑΡΦΑΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ , αθλητική Ιστορική αναδρομή ...Ο Α.Π.Σ. Αστέρας Αρφαρών 2010 , Σάββατο 11Δεκεμβρίου 2010 .-
13.- http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2010/12/h-i-2010.html , H Iστορία ενός χωριού τέταρτη Δ΄συνέχεια Αρφαρά -Μεσσηνίας Δεκέμβριος 2010 .-
14.- http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2011/01/27-2011.html , Η Ιστορία του χωριού μας Ε΄ συνέχεια 27 Ιανουαρίου 2011 .-
~**15.- http://snsarfara.blogspot.com/2008_11_01_archive.html , Η Ιστορία του χωριού μας με λόγια και εικόνες .... το 2008 .-
** 16.- http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.com/2011/03/2011.html , Εξέλιξη στης οικογένειας Μπούρα στο Αρφαρά Μεσσηνίας 2011 .-

**** Οι αναρτήσεις του Μαρτίου 2011 :
~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2011/03/01-2011.html , : Στο Αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 01 Μαρτίου 2011 .-
~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2011/03/01032011.html , : Στο αγιάζι της καθημερινή μας ενημέρωσης Τρίτη , 01/03/2011… , ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΧΑΡΑ , ΥΓΕΙΑ , ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ !!!!!
~** http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.com/2011/03/h-01032011.html , : Hμέρα της γυναίκας Τρίτη 01/03/2011 .-
~** http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.com/2011/03/02032011.html , Στο αγιάζι της καθημερινής μας ενημέρωσης 02/03/2011 .-
~* http://vlasiosarfara.blogspot.com/2011/03/2-2011.html , Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011 , Η καθημερινότητά μας , Τετάρτη , 2 Μαρτίου 2011
~** http://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/2011/03/enh-02-03-2011.html , ENHΜΕΡΩΣΕΙΣ - ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ 02-03-2011 .-
~** Στο Μαρτιάτικο αγιάζι της καθημερινής μας ενημέρωσης Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011 , : http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.com/2011/03/3-2011.html ,
~* Στ΄ αγιάζι της καθημερινότητας Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011 * : http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.com/2011/03/4-2011.html , .- http://vlasiosarfara.blogspot.com/2011/03/2-2011.html , VLASIOS .-
~** Στο Αγιάζι της ενημέρωσης Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011 * , : http://snsarfara.blogspot.com/2011/03/4-2011.html , .-
~** http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.com/2011/03/532011.html , Υγεία για όλους Μάρτιος 5/3/2011 *
~** http://stamos-dynami.blogspot.com/2011/03/5-6-2011.html , Στ΄ αγιάζι της καθημερινότητας Σαββατοκύριακο 5 και 6 Μαρτίου 2011 .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.com/2011/03/6-7-2011.html , Στ΄ αγιάζι της καθημερινότητας Κυριακή και Καθαρά Δευτέρα 6 , 7 Μαρτίου 2011 .-
~** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2011/03/7-2011.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Καθαρά Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011 .-
~** http://snsstamoskal.blogspot.com/2011/03/8-3-2011.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη , 8-3-2011 Ημέρα της γυναίκας .-
~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2011/03/9-2011.html , Διαβαίνοντας την ΜΑΝΗ Τετάρτη 9- Μαρτίου 2011.-
~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2011/03/9-2011.html , Στο Αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011 .-
~** http://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/2011/03/10-2011.html , Στο Αγιάζι της ενημέρωσης Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011 .-
~** http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.com/2011/03/h-10-3-2011.html , H Σημερινή μας ενημέρωση Πέμπτη 10-3-2011 * .-
~** http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.com/2011/03/11-2011.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011 .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.com/2011/03/11-2011.html , Στο Αγιάζι της ενημέρωσης Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011 .-
~** http://snsarfara.blogspot.com/2011/03/11-12-2011.html , Στο Αγιάζι της ενημέρωσης Παρασκευή 11 και Σαββατο 12 Μαρτίου 2011 *
~** http://stamos-dynami.blogspot.com/2011/03/13-2011.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Κυριακή 13 Μαρτίου 2011 .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.com/2011/03/14-2011.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011 .-
~** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2011/03/14-2011.html , Στο Αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011 .-
~** http://snsstamoskal.blogspot.com/2011/03/15-2011.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 15 Μαρτίου 2011 .-
~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2011/03/16-2011.html , Στο Αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011 .-
~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2011/03/16-2011.html , Στο Αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011 με παράξενες Ειδήσεις και Περίεργες Έρευνες ..-
~** http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.com/2011/03/2011.html , Εξέλιξη στης οικογένειας Μπούρα στο Αρφαρά Μεσσηνίας 2011 .-

**** Τα ζώα του σπιτιού συζούν 2011 : http://www.youtube.com/watch?v=oHZiKTnPXLQ ,



** Από το σεισμό στην Ιαπωνία Μάρτιος 2011 : http://www.youtube.com/watch?v=fV9bDEWaEkE ,



~** Πυρηνικός όλεθρος στην Ιαπωνία Μάρτιος 2011 :
http://www.youtube.com/watch?v=cO8xbGrHW30 ,



** Μας γράφουν :

~* Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - η SierraMaestra σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - http://barbudosdesierramaestra.blogspot.com/- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα της ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/SierraMaestra/- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

~* Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο tanstil σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - http://yperboles.wordpress.com/- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/tanstil/ .-
*** Η Θεολογία της Απελευθέρωσης, αποτελεί ένα Χριστιανικό κίνημα πολιτικής θεολογίας. Σύμφωνα μ’ αυτήν, η διδασκαλία του Ιησού Χριστού, σχετίζεται, και με την “απελευθέρωση” από την κοινωνική, οικονομική, και πολιτική αδικία. Ο Φίλιπ Μπέρυμαν (Phillip Berryman), στο βιβλίο του Liberation Theology: essential facts about the revolutionary movement in Latin America and beyond, την περιγράφει ως “μια ερμηνεία της Χριστιανικής πίστης, για τον αγώνα και την πάλη αυτών που υποφέρουν από την φτώχεια, καθώς και μια κριτική της κοινωνίας για την Καθολική πίστη και τον Χριστιανισμό, μέσα από τα μάτια των φτωχών”.
Αν και η Θεολογία της Απελευθέρωσης έχει πλέον εξελιχθεί σε ένα διεθνές υπερδογματικό κίνημα, οι ρίζες της βρίσκονται στο κίνημα της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας στη Λατινική Αμερική, τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, που ξεκίνησε ως μια ηθική αντίδραση απέναντι στη κοινωνική αδικία και την οικονομική ανισότητα που επικρατούσε. Ο όρος “Θεολογία της Απελευθέρωσης” πρωτοχρησιμοποιήθηκε το 1971 από το Περουβιανό κοινωνικό επιστήμονα, θεολόγο και ιερέα Γκουστάβο Γκουτιέρες (Gustavo Gutiérrez).
Σύμφωνα με τον Γκουτιέρες,“η Θεολογία της Απελευθέρωσης είναι μια προσπάθεια να βρεθεί μια γλώσσα, με την οποία να μιλήσουμε για την αγάπη του Θεού στους θεόφτωχους Χριστιανούς αυτής της ηπείρου… Η εκκλησία δεν είναι ένα καταφύγιο μακριά από την πόλη. Ακολουθεί τα βήματα εκείνου του Ιησού που έζησε, δούλεψε, αγωνίστηκε και πέθανε στο κέντρο της πόλης”, ενώ τονίζει “χωρίς στράτευση στο πλευρό των φτωχών, δεν μπορεί να υπάρξει χριστιανική ζωή”.
Ο Χουάν Ερνάντες Πίκο, ιερέας από την Νικαράγουα λέει: “Η συνεργασία με τον επαναστατημένο λαό, είναι αγάπη και πίστη στο λαό, που βοηθημένος από την εκκλησία στον αγώνα του κατά της αδικίας, αποκτάει εμπιστοσύνη στη θρησκεία του. Πρέπει πρώτα να υπακούμε στη θέληση του λαού, γιατί αυτή είναι η θέληση του Θεού, κι όχι εκείνης της συνεργαζόμενης με τους δικτάτορες εκκλησίας”.
Ο επίσκοπος-σύμβολο από το Ελ Σαλβαδόρ, Όσκαρ Ρομέρο (Óscar Romero), υποστήριζε πως “η Χριστιανική πίστη δεν πρέπει να μας χωρίζει από τον κόσμο, αλλά να μας βυθίζει μέσα σ’ αυτόν”, ενώ πεποίθησή του ήταν ότι “η δόξα του Θεού, είναι να ζήσει ο φτωχός”.
Ο πανεπιστημιακός καθηγητής Πάμπλο Ρικάρντ (Pablο Richard) αναφέρει: “Θέλουμε να κηρύξουμε το Ευαγγέλιο της πνευματικής αφύπνισης και της Βασιλείας του Θεού, όπου οι φτωχοί είναι οι προνομιούχοι”. Ενώ για τον διάλογο που αναπτύσσεται μεταξύ Κομμουνιστών και Χριστιανών στην Κεντρική Αμερική, απ’ όπου προέρχεται, υποστηρίζει: “Μεταξύ επαναστατών, η ενότητα και ο διάλογος είναι πάντα δυνατοί. Ιστορικά στην Κεντρική Αμερική αυτή η ενότητα ήταν πάντα ευκολότερα δυνατή, γιατί οι Μαρξιστικές δυνάμεις έχουν ξεπεράσει τον παραδοσιακό ελιτισμό τους και σήμερα δέχονται ως γεγονός την ταυτότητα του λαού, με τη θρησκευτική, ηθική, πολιτιστική, εθνική και φιλοσοφική της διάσταση”.
Πιστεύουμε πως η Θεολογία της Απελευθέρωσης, είναι μια αξιόλογη προσπάθεια προσέγγισης στο κοινωνικό Ευαγγέλιο της πρώτης εκκλησίας. Η Θεολογία της Απελευθέρωσης, διερευνά τη σχέση μεταξύ της Χριστιανικής θεολογίας και του πολιτικού ακτιβισμού, ιδίως όσον αφορά την κοινωνική δικαιοσύνη, την καταπολέμηση της φτώχειας και την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, ελπίζουμε η “Απελευθέρωση” να αποτελέσει πεδίο έρευνας, και γιατί όχι, και επιρροής, για τις εκκλησίες στην Ελλάδα.
Πηγή: ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ .-
~** ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ :


~*
**** 2011 :
** http://www.youtube.com/watch?v=pcWmPeqakU8 ,

~*

~*Το ανέκδοτό μας :
Ήταν ένας Γερμανός, ένας Γάλλος κι ένας Έλληνας (ως συνήθως) και μετά από ένα ατύχημα...που είχαν πεθάναν και οι τρεις. Εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά τους ο Χάρος και τους λεει: «θα σας δωσω απο μια ευκαιρία να δούμε αν θα πάτε στον παράδεισο η στην κόλαση.»«Θα πετάξετε και οι τρεις απο ενα αντικείμενο μέσα στη θάλασσα κι εγω θα βουτήξω να το βρω. Αν το βρω θα πατε στην Κόλαση, αν ομως δεν το βρω θα πατε στον Παράδεισο.»Συμφώνησαν και οι τρεις με την πρόταση του Χάρου και άρχισαν να σκέφτονται τι να πετάξουν.Πρώτος ηταν ο Γερμανός........ που πέταξε στη θάλασσα ενα κουμπί. Βουτάει ο Χάρος και μετα απο μιση ωρα βγαινει με το κουμπι στο χερι.«Δυστυχώς για σενα το βρηκα κι ετσι θα πας στην Κολαση», του λεει.Μετα ηρθε η σειρα του Γάλλου ο οποιος αφού ειδε πως ο Χάρος βρηκε κατι τοσο μικρο οσο ενα κουμπι, αποφάσισε να πετάξει μια τρίχα. Βουτάει ο Αγιος, περνάει μια ωρα, περνάνε δυο ωρες και στο τελος βγαίνει παλι με την τριχα στο χερι.«Κι εσυ δεν τα κατάφερες, αρα κι εσυ θα πας στην Κολαση», ειπε και στον Γαλλο.Τέλος ηρθε η σειρα του Ελληνα ο οποιος πέταξε κι εκείνος κάτι μεσα στη θαλασσα. Βουταει ο Χάρος, περνάνε γυρω στις πεντε ωρες και στο τελος βγαινει χωρις να κραταει τιποτε στα χερια του.«Δεν μπορεσα να βρω αυτο που πέταξες, συνεπώς θα πας στον Παραδεισο, ομως μπορείς σε παρακαλώ να μου λύσεις την απορία και να μου πεις τι ηταν αυτο;» τον ρωτάει.Και η απαντηση του Ελληνα:«Depon αναβραζον!» .-

~*

4 σχόλια:

stamos είπε...

~** ο Γιατρός δεν πρέπει να συμπεριφέρεται "τεχνικός" και να αντιμετωπίζει τους αρρώστους σαν ¨"αντικείμενου έχουν ανάγκη επισκευής-Αλλά να θεραπεύει τους αρρώστους με τις ιατρικές του γνώσεις και να συμπεριφέρεται σαν φιλόσοφος, με σύμπνοια, στην κατανόησή του πόνου και τα ψυχολογικά προβλήματα του αρρώστου, με αγάπη, αξιοπρέπεια και Ανθρωπιά , ώστε όλες οι φροντίδες του να επιτελούν Λειτούργημα.-

stamos είπε...

`~ Kανένα φάρμακο δεν είναι αποτελεσματικό , αν ο γιατρός δεν σταλάζει μέσα του και μερικές σταγόνες από Αγάπη , Χαμόγελο . Κατανόηση, και συμπόνια προς τον άρρωστο .-

stamos είπε...

~ O Γιατρός είναι ένα πολύ τιμημένο και τιμώμενο πρόσωπο, είναι ένας άνθρωπος , που αξίζει περισσότερο από πολλούς άλλους .-

A. XHAFAJ Μ/Kastra είπε...

File i leksi Mpourra simbeni antres sta arbanitika .Kathares arbanitikes leksis theorounte tourkikes .Ma einai dhekadhes .Pos simferi diladhi kalitera oi tourkoi para tous arbanites >